top of page

Grand Prix Poznania etap 4 Zieliniec

W ostatnim czasie jestem zaziębiony i w słabej formie, ale ostateczenie czułem się na tyle dobrze, że ruszyłem na wschód Poznania porywalizować w mojej ulubionej dyscyplinie. Krótka rozgrzewka i jestem na starcie oczywiście bez kompasu, na szczęście szybko po niego wróciłem i już o 10:40 startowałem do swojego trzeciego GP. Zaczyna się od zbiegu, hmm one kojarzą mi się jakoś z końcówkami. Trzeba dobiec do punktu startowego (swoją drogą nie rozumiem tego zwyczaju), by następnie wspiąć się stromo w kierunku północnym.

Ciekawe czy ktoś kosił przez wodę do punktu 2 ? Ja biegłem na około. Charakterystyczne drzewo nie było trudno znaleść. Trochę było błotka po drodzę :D

Do PK3 trzeba była już trochę pomyśleć z względu na rozwiniętą sięć ścieżek. 3 i 4 nie sprawiły mi kłopotów, co innego 5-ty. Straciłęm 36 sekund do najlepszego międzyczasu. Na rozwidleniu ścieżek miałem biec prosto a ja przebijałem się przez zarośla na wschód od PK5.

Do 6-ki był długi przebieg. Najpierw wspinazczka potem spokój ;) i wyszło OK - 740metrów.

Przebieg do PK7 był słaby w moim wykonaniu. Zresztą nie miałem żadnej koncepcji, nie wiem gdzie ja tak mocno na północ odbijałem.

Do 8-ki nie ryzykowałem przez las - strasznie zakrzewiony. dobrze, że nie skręcałęm za wcześniej dzięki czemu nabrałem dużej prędkości na ścieżce prowadzącej w dół. Osoba skracająca przede mną sporo straciła. Do PK9 z torami kolejowymi pobiegłem takim wariantem jak pobiegłem. Może lepiej było by biec na zacchód od 8-ki ale przedzierać się przez las, albo jeszcze trochę biec na NW i nie tracić prędkości.

Teraz najtrudniejsza dla mnie część zawodów. Prawdopodobnie zarosnięty teren bo dawnych uprawach rolnych. Nie ma mowy o biegu w lini prostej. Jeszcze do 10-ki trafiłem w dwie minuty tracąć 10 sekund to do 11 zakręciłem się. 12ka podobnie, ale nie tylko ja krążyłem :D

Słabo pilnowałem kompasu i wywaliło mnie daleko nie tam gdzie powinno. Koło PK9-15 słyszałem coś od osoby robiącej zdjęcia, że w lewo, ale pobiegłem prosto i to był błąd. Naszukałem się, nie wiem co by było gdyby nie inni którzy ewidentnie odbiegali już do następnego PK. Po chwili zobaczyłęm PK13. Na trzech punktach straciłem 5:12. Za to którki przebieg do PK14 zrobiłęm w 48 sekund, najszybciej !!! 105 metrów w lini prostej zrobione w 114. Nie wiem czy widziałem innych zawodników, czy sam tak dobrze nawigowałem, pewnie to pierwsze. Do 15ki oczywiście już nie nalepiej.

Przed sobą miałem kilku zawodników więc nie mogło być problemów. Pobiegłem dłuzej niż oni ścieżką i to było dobrym rozwiązaniem. Tylko 9 s. straty do najlepszego. 17-ka prawie w lini prostej, tylko 18 metrów naddatku. Co jakiś czas zaglądam na opisy, chodź da się i bez tego biec;)

Oh, do 18ki zachciało mi się granicą kultur... o dziwo dużo nie straciłem - 22s.

Do 19 wydawało się, że biegłem bardzo szybko i fajnie trafiłęm, ale i tak ktoś 13 sekund szybciej to przebiegł.

20ka była łatwa- najpierw za punkt orientacyjny wybrało się dom a następnie to już widać było lampion :) Średnie tempo tylko 6:14.

PK21 ładnie zrobiłem, bo ktoś stał w pobliżu ;)

PK22 to już szybki przebieg 4:20/km, zwłasza na zbiegu, ale i tak 17 sekund gorzej od najszybszego :) Na punkcie ustąpiono sapiącemu miejsca :)

Do 23 wspinaczka 8:03/km Wiedzaiłem, że już końcówka i trzeba było napierać mocno.

Tutaj dobiegł do mnie zwycięsca - chciałem być pierwszy na 24 i skręciłem wcześniej, ale to był błąd :P Finisz nieudany, bo z dwóch stacji kontrolnych wybrałem najpierw tą niedziałającą ;P

Meta czas 56:55 dystans: 9,7km - w lini prostej 7,7km a wg organizatora 7,9km. Jakoś 5:53/km

Średnie tętno 167, max 182 Najwięcej czasu w tempie około 4:30/km

1.Plesinski Mariusz 10 BKPanc 10B 46.44 + 0.00 2.Muszynski Krzysztof On-Sight ONS 50.15 + 3.31 3.Golinowski Pawel 10 BKPanc 10B 53.24 + 6.40 4.Lakomiec Krzysztof On-Sight ONS 54.08 + 7.24 5.Gaczynski Marcin JW 5700 Miedzyrzecz JW5 55.44 + 9.00 6.Hornik Aleksandra WKS Grunwald Poznan WKS 56.31 + 9.47 7.Jankowiak Paweł NKB Chyzy Nowy Tomyśl NKB 56.55 + 10.11 8.Cuprys Gracjan HKS Azymut Mochy AZY 58.39 + 11.55 9.Gorczyca Maria WKS Grunwald Poznan WKS 58.43 + 11.59 10.Matyba Anna BKL 59.37 + 12.53

45 osób na trasie zaawansowanej, w sumie 114.

Przebieg rywalizacji był zwłasza ciekawy przez połowę z Krzysztofem Łakomcem:

http://3drerun.worldofo.com/2d/index.php?idmult%5B%5D=-332646&idmult%5B%5D=-332649&idmult%5B%5D=-332650&idmult%5B%5D=-332735&idmult%5B%5D=-332762&idmult%5B%5D=-332780&idmult%5B%5D=-332781&idmult%5B%5D=-332840&idmult%5B%5D=-332902

Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Nie ma jeszcze tagów.
Podążaj za nami
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page